Recenzia filmu Zrodila sa hviezda

Speváčku Lady Gaga ktorá sa prezentuje svojím zvláštnym štýlom obliekania a hudby poznáme určite všetci veľmi dobre. Tento film je však úplne o niečom inom nebudem Vám tu dnes prezrádzať dej filmu aby sme z toho mali všetci rovnaký zážitok no poviem Vám, že je to film ktorý človeka chytí za srdce a donúti ho sa zamyslieť sám nad sebou.

A Star Is Born

Skombinovať dve takéto osobnosti do filmu o láske, závislosti a sláve chce poriadnu odvahu no obidvaja títo ľudia zahrali svoje postavy viac než perfektne a veľmi ich za to obdivujem. Veľmi som prežívala hlavne tie časti filmu kde Jack (Bradley Cooper) bojoval so svojou závislosťou. Poraziť démonov v svojej hlave je ťažšie ako sa zdá a to je v tomto filme ukázané naozaj veľmi dobre.

Tento film ukazuje ako človeka zmení sláva a peniaze. Bolo veľmi pekné vidieť celý tento vzťah ako sa od začiatku vyvíjal ako sa dve úplne rozličné osoby dokážu naladiť na jednu vlnu a vznikne z toho pevný vzťah v ktorom jeden pre druhého veľa obetujú. Pri tomto filme som mala pocit ako keby naozaj vidím do zákulisia reálneho života všetkých muzikantov aké veci musia znášať ako si to odnáša ich psychika a neviem si predstaviť aké ťažké to musí byť v realite zvládať. Takýto ľudia po čase naozaj strácajú svoju pravú tvár a identitu a menia sa na niekoho úplne iného. Sláva Ally (Lady Gaga) pohltila tak moc až zatienila svojho vlastného manžela, ktorý sa s tým veľmi ťažko vyrovnáva a veci na konci filmu vyrieši svojim moc nie rozumným rozhodnutím po ktorom trpia naozaj všetci.

Na filme tiež veľmi oceňujem práve hudbu po ktorej som mala pocit, že všetko vo filme do seba dokonale zapadá. Gagin hlas je dokonalý ale obzvlášť ma prekvapil Bradley ktorý okrem toho, že film režíroval dokázal tie pesničky dokonale a precítene zaspievať. Všetky pesničky vo filme boli zaspievané na živo a bol to ževraj práve Gagin nápad a myslím že to bol naozaj dobrý nápad.Od tohto filmu som očakávala naozaj veľa, keďže už pri ukážkach som mala zimomriavky a moje očakávania sa naozaj naplnili. Ku koncu filmu potrebovala minimálne polovica kina vreckovky a tie pocity ktoré som mala po filme mi ostali doteraz.

Na filme veľmi menilo atmosféru aj to, že Gaga ktorú všetci poznáme svojim výstredným vkusom obliekania tam zrazu nebola a bola tam už iba Ally ktorá bola bez mejkapu a na začiatku filmu mala zo seba komplexy. Pôsobila ako obyčajné dievča a to som jej úplne hltala. Bolo to zahraté naozaj dokonale a film je podľa môjho názoru naozaj vhodný Oscara a veľmi rada si ho pozriem znova. Chcem tiež povedať, že toto bol čisto môj názor na film a snažila som to napísať bez akéhokoľvek spoileru aby som nikomu nepokazila zážitok z filmu. Ak ste film už náhodou videli nezabudnite mi napísať svoj názor do komentára. Ahojte.