Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay, podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty, pretože sa v nich nachádza veľa látok ktoré nepoznáme a sú podľa nich nekvalitné no a tá druhá skupina sú ľudia ktorým takéto produkty jednoducho nevadia. Ja proti takým produktom nemám výhrady a keď viem, že je to niečo ako práve táto paletka rada ju odskúšam.


Ku mne sa táto paletka dostala na moje narodeniny ako darček. Musím povedať, že na prvý pohľad všetkých ohúrila svojimi farbami a perfektnou pigmentáciou čím teda spĺňa svoj popis keďže ju popisujú ako vysoko pigmentovanú paletku. Zopár líčení som s ňou už tvorila a určite Vám odporúčam ak si takéto paletky zadovážite kúpiť si kvalitnejšiu podkladovú bázu alebo ešte lepšie lepidlo na glitre. Pretože bez týchto pomocníkov trblietky veľmi opadávajú pod oči.


Obal paletky na mňa pôsobí naozaj kvalitne, je klasicky na magnetické zatváranie. Paletka je vo vnútri aj s priesvitnou ochrannou fóliou čo ja veľmi oceňujem, pretože dokonca nie všetky naše paletky z drogérie majú ochranné fólie. Myslím si, že takáto paletka sa kľudne môže porovnávať aj s paletkami aké poznáme od rôznych iných značiek.


Pre všetkých ktorých by to náhodou zaujímalo som Vám odfotila z čoho sa paletka skladá.


Paletka ponúka 15 naozaj krásnych odtieňov glitrov. Za mňa najslabší tieň je biely ktorý síce v paletke pôsobí pigmentovane no z celej paletky je naozaj najmenej pigmentovaný a má v sebe glitre do zelena nie do biela. A najlepšie tiene sú určite zlatý a bordový tie sú veľmi fajn. Tiež treba počítať s tým, že sú to naozaj iba glitre vsadené do paletky a preto sa s nimi trošku ťažšie pracuje.


 Určite je vhodná na výrazné líčenie alebo teraz v takomto období na rôzne Halloweenske masky, dá sa s ňou naozaj vyhrať. Čo mne na nej však chýba sú tmavšie odtiene taká hnedá alebo čierna, pretože nie vždy mám náladu na extra farebné líčenie.



Paletka má dve verzie táto moja má 15 tieňov za 6 dolárov a druhá paletka má iba 10 tieňov za 5 dolárov, pre niekoho kto chce skúšať a tvoriť a učiť sa určite odporúčam tú kde je viac tieňov. 

Plusy a mínusy paletky
Plusy určite sú :
  • Pigmentácia                 
  • Cena paletky
  • Kvalitný obal
  • Množstvo tieňov a rôzne odtiene 
  • Vhodná na učenie sa výrazného líčenia
Mínusy sú :
  • Chýbajú tmavé tiene
  • Ťažko sa tiene zapracujú do seba
  • Opadávajú pod oči
  • Čakanie kým paletku odošlú

Paletka má svoje drobné chyby ale ja som veľmi rada, že som ju dostala a mohla som ju odskúšať. Som s ňou spokojná a na to, že je z Ebay je pre mňa dostatočne kvalitná. Ak hľadáte naozaj pigmentovanú paletku a nemáte predsudky voči čínskym e-shopom určite siahnite po tejto.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články