Každý by mal poznať zázrak menom kokosový olej

Prečo tak milujem kokosový olej a prečo by ste mali začať aj vy si povieme v dnešnom článku. Je lisovaný za studena, čisto prírodný, krásne vonia, je zdravý, je obľúbený a má obrovské množstvo využití a pozitívnych vlastností. Ja Vám dnes poviem jeho neuveriteľné možnosti využitia a tiež ktoré oleje mám odskúšané a na čo konkrétne tento olej využívam ja. Začneme ale všeobecným využitím kokosového oleja.


  • Hydratačný krém na celé telo a tvár
  • Podkladový krém na oči
  • Funguje ako odličovač očí a pleti
  • Používa sa pri hojení rán alebo na jazvy
  • Prirodzený antibakteriálny krém
  • Napomáha k správnemu tráveniu
  • Vtieraním do pokožky podporuje rast vlasov
  • Má silné bieliace účinky na zuby
  • Lieči afty v ústach a na jazyku
  • Je vhodný na opaľovanie
  • Je vhodnejší na vyprážanie a pečenie vôbec neprská
  • Tuky z kokosového oleja pomáhajú proti úzkosti a depresiám
  • Pri pravidelnom používaní môže poraziť akné
  • Prírodný balzám na pery
  • Prírodný kondicionér na vlasy
  • Energia z neho sa neukladá v tele ako tuk, takže z neho nepriberáme
  • Vhodný pri holení
  • Zabijak kvasiniek a infekcií
  • Pravidelné nanášanie zabraňuje vzniku strií 
  • Denná dávka potrebnej energie

Jeho možnosti využitia sú naozaj rôzne a je ich ešte oveľa viac ako sme si vypísali. Kokosový olej sa dá zohnať v každom obchode alebo drogérií pohybuje sa na cene okolo 3 € čo nie je vôbec zlé vzhľadom na jeho pozitívne vlastnosti.

Moje využitie kokosového oleja

Moja skúsenosť s kokosovým olejom je naozaj veľmi pozitívna, objavila som ho niekedy dva roky dozadu a odvtedy si ho kupujem vždy keď už žiadny nemám. Skúšala som zopár rozličných druhov a so všetkými som bola spokojná. 
Ja využívam kokosový olej na :

prevažne odličovanie, holenie, vyprážanie a pečenie, na suchú pokožku, do peelingov, na vlasy, na suché pery, na bielenie zubov, na akné, do masiek a na opaľovanie

Odskúšané mam kokosové oleje z obchodu a z drogérie sú to konkrétne tieto značky:


Tento kokosový olej je z drogérie jeho malá verzia stojí do 3 € veľká verzia okolo 5-7 €.
Tento kokosový olej je z obchodu Lidl vychádzal najlacnejšie okolo 2 €. Problém bol jedine v tom, že nie vždy ho tam predávali a ťažko sa v obchode hľadal.


Posledný olej ktorý aj momentálne používam je tento bol zo všetkých najdrahší okolo 4 €. Kúpila som ho v Tescu. Na výber boli dva alebo tri no tento sa mi svojim obalom a hlavne množstvom zdal asi najvhodnejší. Je na ňom písané, že by mal byť konkrétne na varenie a pečenie no ja ho používam aj na pleť a normálne do všetkého a nevidím rozdiel.


Tento olej je označovaný za jeden z najzdravších olejov na zemi a podľa môjho názoru to je naozaj pravda. Neviem síce čo je pravdy na tom, že sa z neho naozaj chudne, naozaj ničí baktérie v tele alebo naozaj zabezpečuje dlhovekosť. No na používanie v rámci kozmetiky a krásy je neprekonateľný

Vyberte ten správny

Keď budete vyberať kokosový olej, nepodceňujte jeho kvalitu. Tie najlepšie oleje sú lisované za studena, nerafinované, nebielené, 100 % prírodné. Len v takom oleji sú uchované všetky dôležité živiny, vitamíny a minerály ktoré práve potrebujeme.

Ak viete o ďalšom oleji o ktorom by som na mala vedieť a vyhovuje Vám určite mi dajte vedieť do komentára ďakujem ahojte.







6 komentárov:

  1. Já používala kokosák a třeba na odbarvené vlasy je to hotový zázrak. Rozhodně i při vaření je super, jen s ním na tom vaření tolik neumím. Plánuji ho zase koupit, jelikož jsem s ním byla spokojená a opravdu nádherně voněl. Je tedy pravda, že jsem na oplátku slyšela i pár negativních názorů, nicméně na to, na co jsem ho spotřebovávala, byl super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno všetko ma pozitívne a negatívne vlastnosti no mne sa veľmi osvedčil a som spokojná. Je to hotový zázrak 🙂.

      Odstrániť
  2. V kosmetice je super, jen pozor v jídle, tam je asi problematický, čím dál častěji čtu, že to takový zázrak není a vlastně by se skoro používat neměl - v jídle. Jinak: opalování super (asi faktor 5), odličování a čištění zubů - znám a super; kromě toho může nahradit palmáč. Do domácích mýdel a krémů používáme jedině kokosák.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dozvedela som sa, že je najvhodnejší na vyprážanie lebo neprská to sa mi osvedčilo. Varila som s ním asi len raz ale dobre vedieť o tom varení ďakujem za komentár❤️

      Odstrániť
  3. Kokosový olej je trieda. Netušila som, že aj Lidl ho predáva a ešte za tak dobrú cenu. To si musím kúpiť. Mala som ten od Purity Vision a ešte jeden značky Cocos. Najviac ho používam na holenie a starostlivosť o pokožku. Variť som s ním ešte neskúšala a na vlasy mi nefunguje, skôr sú z neho dosť mastné aj keď si ho poriadne umyjem. No z olejov nedám dopustiť na olivový. Ten na vlasy funguje jedna báseň, žiadne rozštiepené končeky s ním nemám. A na pleť šípkový.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja plánujem do svojej zbierky pridať ešte ricínový olej o tom som počula, že po ňom rastú lepšie mihálnice ale zatiaľ je kokosový u mňa tiež top. Ďakujem za komentár ❤️

      Odstrániť

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články