Jesenné nechtové trendy tejto sezóny

Ahojte určite ste si všimli, že leto je preč a prichádza obdobie pestrofarebného lístia, horúcej kávy, veľkých pletených svetrov, krásnych kabátov a odvážnych nechtov. Vybrala som inšpirácie ktoré mi padli do oka ako prvé a tiež Vám ukážem typické jesenné farby podľa ktorých ladím nielen oblečenie ale hlavne nechty s ktorými sa dá krásne vyhrať, krátke alebo dlhé to je jedno. Všetky nechty sú krásne keď sa o ne s láskou staráme a venujeme im trošku pozornosti.

Jesenné top odtiene 

Ku tomuto obdobiu patria krásne odtiene ktoré sa veľmi dobre nosia, napríklad taká horčicová, oranžová, červená, vínová, bordová, fialová alebo rôzne odtiene zelenej a hnedej. Tieto farby vyzerajú dobre ako na oblečení, tak aj na nechtoch. 

Moderné sú jednoduché ale aj zložitejšie nechty napríklad rôzne gélové, akrylové alebo umelé. Pravda je, že tieto techniky nie sú práve najzdravšie ale sú stále vyhľadávané a nebudeme si klamať vyzerá to naozaj krásne. Nemôžem však zabudnúť povedať, že sa mi páčia aj normálne nechty bez zásahu a pokiaľ máte zdravé a pevné nechty od prírody ste hotový víťaz

Poďme sa teda spolu pozrieť na jesenné inšpirácie ktoré som pre Vás vybrala. Pripravte sa, že tento článok je plný inšpirácií.Vybrala som niečo pre tie odvážnejšie inšpirácie s rôznymi kamienkami a farbami, s motívmi jesene ako sú hlavne farebné lístky. Matné aj lesklé nechty. Mne osobne sa takéto inšpirácie veľmi páčia a nerobí mi problém ich nosiť.



Metalické nechty sú stále jedným z hitov tejto doby. Krásne odrážajú svetlo a vyzerajú luxusne.

  


Gélové nechty ich veľkou výhodou je, že sú odolnejšie ako naše prirodzené a oproti akrylovým vyzerajú oveľa prirodzenejšie.



 Akrylové matné nechty sú jedna z dobrých a lacnejších variant nechtov, keďže takéto nechty sa robia z prášku vydržia krásne matné omnoho dlhšie.



Razítkami na nechty vytvoríme aj takéto krásne jesenné obrázky je to rýchly a jednoduchý spôsob zdobenia nechtov.




 Inšpirácií kde bol ukázaný aj lak na nechty bolo veľmi veľa no naschvál som pridala iba lak od Sally Hanson nie je to žiadna spolupráca no tento lak je jeden z mála ktorý sa u nás naozaj vyskytuje, je veľmi kvalitný a som s ním spokojná.




Tak čo patríte medzi nechtových odvážlivcov aj vy alebo preferuje jednoduchosť ? Určite mi dajte vedieť do ktorej skupiny patríte a nabudúce sa môžete tešiť na článok o nechtoch ktorý bude o mojich vlastných skúsenostiach a radách. Dúfam že sa Vám inšpirácie páčili tak ako mne ahojte nabudúce.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články