Produkty ktoré ma neoslovili

Ahojte, poznáte to prídete do drogérie kde uvidíte produkty v akcii a bez váhania ich kúpite či už to je ich obalom, ich cenou alebo máte náladu si kúpiť nejakú drobnosť pre radosť. Takéto nálady mávam pomerne často a preto sa u mňa v kozmetickom kufríku vyskytujú aj veci ktoré nevyužívam a jednoducho mi nesedia alebo som ich dostala ako darček a mám ich iba odložené. Preto Vám veľmi rada tieto produkty ukážem poviem recenziu a vy budete vedieť čomu sa máte vyvarovať ak nabudúce náhodou zavítate do drogérie.


Špirála od Gabriella Salvete 

Táto špirála ktorá sa má názov Gaby sľubuje na 100% veľké objemné mihalnice, no mňa zaujala hlavne svojím jednoduchým vzhľadom a krásnou farbou. Kúpila som ju klasicky v drogérii a stála okolo 3 €. Nie je vodeodolná. Na prvý pohľad bola kefka fajn no po použití sa zázrak nekonal. Moje mihalnice neboli ani objemné ani veľké. Bolo vidno, že špirálu na sebe mám no nevyčarila krásny pohľad čo ja od špirály očakávam, tiež dosť opadáva. Preto ju podľa môjho názoru neodporúčam.



Lesk od Essence

Lesk Shine Shine Shine má krásnu ružovú farbu a veľmi pekne vonia. Tieto lesky majú krásne odtiene to Essence naozaj vie, problém nastal keď som si lesk naniesla na pery. Je pravda, že lesk má wet efekt no to na kvalite nepridalo. Hrozne lepil, bol ako lepidlo na perách ak som sa náhodou dotkla niečoho perami všetko bolo ružové a z ruky sa veľmi ťažko umýva. Na mňa má tiež príliš veľký aplikátor ocenila by som menší. Tento lesk som dostala ako darček a v drogérií sa pohybuje okolo 2,20 €. Je to odtieň 08 indie romance. Od značky Essence určite odporúčam radu Matt Matt Matt ktorá sa mi zdá lepšia.



Paletka od Miss Sporty 

Táta paletka ponúka 4 tiene za veľmi prijateľnú cenu, v drogérií sa pohybuje okolo 2,60 €. Miss Sporty ponúka tieto paletky v naozaj širokej škále farieb ja mám konkrétne odtieň 404 Real Smoky. Čo teda aj z názvu vypovedá, že to je na dymové líčenie očí. Paletka je malá dá sa hodiť do kabelky a cena je prijateľná. Nepáči sa mi na nej však, že tiene majú veľmi slabú pigmentáciu a ako aj na obrázku uvidíte hrozne prášia veľmi ťažko ich zapracujete do seba ako celok. Za mňa to určite nie je dobrá voľba.


Korektory od Avonu

Katalógový predaj celkom obľubujem, baví ma si listovať ponuky vyberať si doma pri kávičke a nemusieť nikam ísť. Problém je, že nemáte možnosť vidieť reálne odtiene produktov. To je aj môj dnešný problém. Potrebujem najsvetlejší odtieň korektoru a Avon urobiť poriadny svetlý korektor moc nevie. Vždy je tmavý, málo kryje a vysušuje. Tieto tri korektory sú čistým dôkazom. Prvý tyčinkový korektor ktorý by odtieňom z nich sedel najviac vôbec nekryje a vysušuje. Druhý korektor vyzeral obalom najprofesionálnejšie. Nebol by ani taký zlý len ich najsvetlejší odtieň je proste oranžový a ten ja nevyužijem. A posledný korektor je tiež o čosi tmavší a má zvláštnu vodovú konzistenciu ktorá na pleti akosi nedrží a po hodine mi vidno všetky nedokonalosti. Týmto Avon nechcem kritizovať celý nájdu sa aj produkty ktoré mi sedia a veľmi rada ich používam. No korektory Vám určite neodporúčam pokiaľ nieste tmavší typ alebo nemáte mastnejšiu pleť. 





Linky

O linkách pripravujem dlhý samostatný článok plný recenzií no dnes mám na porovnanie pripravené dve linky. Jedna bola v akcií za euro a druhá sa cenovo pohybuje okolo 6-7 €. 

Prvá linka je od Alverde a zaujala ma teda obrovskou zľavou za jedno euro som ju tam nemohla nechať. Na tejto značke tiež oceňujem, že je vegánska a prírodná. Táto linka sľubuje intenzívnu presnosť a gélovú textúru. Má guličkový aplikátor čo je teda veľmi nezvyčajné na linku. No po nanesení tejto linky prešla polhodina a z krásnej linky sa stali šupinky a linka bola preč.



Druhá linka je od Rimmel London odtieň 001 Black. Táto linka by mala byť gélová, vodeodolná, vhodná pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek čím spĺňa všetky moje kritéria na perfektnú linku. Dokonca v balení ku linke bol aj aplikátor. No po tom ako som ju odskúšala to bol hodinový boj si tu linku vôbec naniesť z čiernej farby na oku sa stala sivá až takmer priesvitná a asi najhoršia je jej konzistencia ktorá je hrozne tvrdá nedá ťažko sa z nej linka dá vôbec nabrať. Takže na moje sklamanie musím povedať, že linku by som si už druhýkrát nekúpila.




Na konci článku chcem povedať, že je to môj osobný názor na veci ktoré nesedia mne a ak náhodou tiet konkrétne produkty sedia Vám určite mi dajte vedieť. Ak máte aj vy podobnú skúsenosť s kozmetikou ktorá Vám moc nesadla dajte mi vedieť do komentárov a nezabúdajte dať blogu sledovanie aby ste mali prehľad o najnovších článkoch. Ahojte pri ďalšom článku.
















4 komentáre:

  1. Tuhle paletku od Miss Sporty jsem taky kdysi měla a taky mi nesedla :(

    Karolína & Korea v Česku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentárik❤️ Veru farby majú krásne ale kvalita nič moc 😅

      Odstrániť
  2. Avon nemá veľmi dobré odtiene tých produktov na make-up.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru neni nad ten pocit si to vyskúšať na sebe v tomto je ten katalógový predaj nevýhodný keď nevidíme odtieň 😁

      Odstrániť

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články