5 dôvodov prečo milovať jeseň

Ahojte. Keď poviem slovo jeseň, každému napadne niečo iné. Niekomu horúca káva a deka inému škaredé a upršané počasie, alebo farebné lístie a hrubé ponožky. Pre mňa je jeseň veľmi očarujúce ročné obdobie, hneď po lete moje najobľúbenejšie. Atmosféra ktorú jeseň ponúka mi jednoducho nedá si ju neužiť. Farebné lístie všade okolo mňa, zapálené sviečky a dobrý film. No ak práve naopak mávate na jeseň práve melancholickú náladu a nič Vás nebaví prečítajte si tento článok a určite si jeseň zamilujete.


1) Jesenná atmosféra

Všade naokolo krásne farby, padajúce listy, gaštany pre šťastie. To je ten správny čas dať si chvíľku pre seba vybehnúť na prechádzku so psíkom alebo s polovičkou a kochať sa všetkými tými farbami. Mňa osobne takáto prechádzka baví aj hodiny.

2) Teplo domova

Keď počasie von štrajkuje, prší a nedá sa to tam vydržať o to viac si potom ceníme teplo nášho domova. Teplá deka a dobrý čaj alebo káva doma na gauči robí svoje a nám je dobre, užívame si zaslúžený oddych po celom dni v teplúčku s knihou v ruke.

3) Jesenné dekorácie

Dekorovanie izieb podľa ročných období je niečo ako stvorené pre mňa. Koho nepoteší usmievajúca sa tekvička na poličke, rôzne svetielka alebo sošky? Ak ste to ešte neskúsili, určite skúste. Práve tieto "drobnosti" mne osobne vždy robia najväčšiu radosť. Tiež sa mi páčilo si minulý rok vyrezávať svoju vlastnú tekvicu a tento rok to určite zopakujem.

4) Sviečky

Sviečky sú osobitná kategória a práve na jeseň dodajú tú správnu atmosféru. Šíria teplo domova a krásne voňajú, je jedno či lacné alebo drahé sviečky. Každý by mal mať v zásobe minimálne pár sviečok. Najlepšie na jeseň sú podľa mňa určite vône: škorica, jablko, čokoláda, tekvica alebo rôzne ovocie.

5) Filmové večery

Práve na jeseň keď máme skôr tmu je ideálne si pustiť práve film alebo seriál. A ešte lepšie keď je film tématický práve teraz začína sezóna hororov. Klasika horor Halloween, no ak nemáte chuť sa báť vždy si môžte pustiť dobrú rodinnú komédiu. Podľa mňa to znie skvele veľa sviečok, dobrý film a čaj v ruke. Kto by si jeseň nezamiloval?


Ja jeseň jednoducho milujem, na to aké je von počasie sú stále neobmedzené možnosti toho ako si spestriť deň. Nieje iba o škaredom počasí, blate alebo zime. Je to o atmosfére ktorú ponúka a dúfam, že sa ju rozhodnete užiť tak ako ja a tiež, že sa Vám dnešný krátky článok páčil. Ak áno potešíte ma milým komentárom. Užite si jeseň. Ahojte.





4 komentáre:

  1. Já jsem hodně na ty svíčky a o chumlání do deky a teplých ponožkách jsem mluvila tak dlouho, až mě přepadla viróza a mám to se vším všudy ty čajíčky a teplo. :D To jediné na podzimu nemám ráda, že je větší pravděpodobnost chytit nějakou nemoc, ale jinak je to hned po jaru moje druhé nejoblíbenější období. :)

    Katt

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým sa asi musí na jeseň počítať, o to viac mame potom času ležkať pod teplou dekou :)

      Odstrániť
  2. Přesně tak!
    Svíčky a filmový večery. Fucking love it.


    Dokonalý tabu

    OdpovedaťOdstrániť

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články