Beauty blender alebo silikónová hubka čo je lepšie?

Ahojte, každá z nás ktorá používa make-up by určite chcela aby jej pleť aspoň trocha pôsobila prirodzenejšie. Preto som sa rozhodla pre Vás porovnať dve tieto veľmi populárne pomôcky na zapracovanie make-upu a korektoru ktoré sľubujú prirodzenejší vzhľad pleti. Kúpila som ich normálne v čínskom obchode ale dajú sa zohnať drahšie na internete alebo normálne v drogérií. Keďže som to chcela iba otestovať vybrala som si lacnejšie varianty. Ktorú z nich Vám odporúčam a ktorá nieje až taká správna voľba sa dočítate nižšie.


Beauty Blender

Táto malá hubka sa stala za malú chvíľu veľkým trendom. Minimálne polovica z Vás ktorá sa líči o tomto malom zázraku určite počula. Sľubuje prirodzenejší vzhľad pleti a ľahké nanášanie produktov. Ponúka veľa druhov, farieb a veľkostí. Na internete sa táto hubka pohybuje rôzne, značková hubka môže stáť až 17 € no nájdu sa aj lacnejšie od 1 € vyššie. Nanášaním make-upu a korektoru to ale nekončí hubka má oveľa viac využití hodí sa na nanášanie lícenky, podkladovej bázy, púdru alebo rozjasňovača a môže slúžiť aj na kontúrovanie.


Ja na tejto hubke oceňujem hlavne, že sa dá zohnať napríklad na ebay za naozaj nízku cenu. Balíček 5tich menších hubiek stojí okolo 2,50 €. No aj v normálnych obchodoch sa pohybuje za dobrú cenu. Okrem toho sa mi páči, že sú rôzne tvary a veľkosti pomocou ktorých lepšie produkt zapracujem a dostanem do záhybov tváre. Hubka by sa mala pred použitím namočiť vo vode a vyžmýkať. Úprimne nie vždy mám na to ráno čas no suchá mi poslúži rovnako. Je veľmi univerzálna a dobre sa mi s ňou pracuje. Vyskúšala som si už viac druhov a nikdy som nebola vyslovene nespokojná.


Táto hubka je mojim veľkým každodenným pomocníkomTreba brať do úvahy, že kedže pracuje ako špongia väčšinu produktu nasaje do seba a práve preto má pleť pôsobiť prirodzenejšie. Nemali by sme však zabúdať, že ju treba často čistiť najlepšie nie pod čistou vodou ale nejakým čistiacim prípravkom aby sa v nej nemnožili baktérie ktoré by našej pleti neprospievali. Jej životnosť záleží od častého používania. Mne jedna hubka vydrží cca 2- 3 mesiace čo nie je až také zlé. Zhrnula by som to tak, že beauty blender je jedna naozaj dobrá a univerzálna vec na ktorú už nedám dopustiť a som s ňou spokojná.


Silikónová hubka 

Táto u nás menej známa silikónová hubka sľubuje rovnako prirodzenejší vzhľad pleti. Tým, že je vyrobená zo silikónu nevpije do seba produkt a tým ho menej minieme. Docieliť by sme mali tiež lepšie krytie nedostatkov alebo kruhov pod očami. Oproti hubke je výhodná v jej údržbe stačí ju umyť čistou vodou a nedrží v sebe žiadne baktérie. Nanášať ňou môžme tiež krémy alebo rôzne oleje. Vyzerá to tak, že táto malá hubka má naozaj veľmi veľa výhod.


Je to pravda ale s touto hubkou sa podľa mňa pracuje naozaj zle. Túto hubku som kúpila v čínskom obchode a stála okolo 1,20 € čo nieje vôbec zlá cena. Hubka bola na dotyk príjemná vyzerala naozaj pekne. Problém nastal keď som sa s ňou make-up pokúsila naniesť. Zapracovať s týmto silikónom niečo je umenie. Ak to niekto zvláda a často používa, tak ho naozaj obdivujem. Mne to príde skôr ako antistresová hračka. Dobre sa mi ale používa napríklad na miešanie dvoch make-upov aspoň nemám špinavé ruky. Určite ju ale nevyhodím a dám jej občas šancu.


Úprimne si ale neviem predstaviť nahradiť beauty blender touto silikónovou hubkou. Môj víťaz je teda jasný. Určite mi dajte vedieť do komentára či ste o tejto silikónovej hubke počuli alebo Vás tento trend obehol a tiež čím najradšej nanášate svoj make-up. Majte sa krásne ahojte. 






2 komentáre:

  1. Ja si neviem predstaviť nanášať makeup tou gumenou,silikonovou hubkou :D skúšala som to aj s blendermi, ale som verná rukám :D
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak každý podľa svojho za mňa je ešte dobrá kombinácia najprv blender potom rukami 😄😄

      Odstrániť

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články