Najčastejšie chyby ktorými si ničíme vlasy

Ahojte, zamysleli ste sa niekedy nad tým aký máte pocit zo svojich vlasov? Dodávajú Vám sebavedomie, staráte sa o ne, je to vaša koruna krásy alebo naopak Vám stále padajú, sú suché, lámu sa, končeky sú rozštiepené a vlasy v nepeknom stave. Stále máte však pocit, že robíte všetko správne. Kupujete vhodné produkty, správne si ich umývate a dobre sa o ne staráte. Nič si z toho nerobte aj ja to tak mám. Dnes si ale povieme aké najčastejšie chyby možno aj nevedomky robíme a tým si ničíme našu korunu krásy. 


Mokré vlasy

Veľa z nás už určite aspoň jedenkrát išlo spať s mokrými vlasmi. O tom ako vlasy vyzerajú ráno po zobudení vieme každá svoje ale tá podstatnejšia časť je že, mokré vlasy sú veľmi zraniteľné a lámu sa. A preto keď ideme spať s mokrými vlasmi nielenže ráno máme účes aký máme ale vlasy tým veľmi trpia. Budú bez objemu a ťažko sa dajú rozčesať. Tiež česať si mokré vlasy nieje najlepší nápad. Všetky tieto úkony vlasy postupom času naozaj ničia.

Moja rada znie: Vlásky si umyte aspoň 3 hodiny pred spaním, nechajte prirodzene uschnúť a až potom ich prečešte. Uvidíte poďakujú sa Vám.

Stres a lieky

Stres je v dnešnom svete asi na každom rohu. Všetci to veľmi dobre vieme. Lenže stresom trpí celé telo a predovšetkým aj naše vlasy. V stresových situáciach majú tendenciu vlasy padať dvakrát viac. A ak sme náhodou v strese často, postupne vlasy rednú. To isté platí o rôznych liekoch a antibiotikách. Mne sa neraz stalo, že pri braní antibiotík mi vypadalo neskutočne veľa vlasov a bola som nešťastná.

Moja rada znie: Snažme sa myslieť pozitívne a stres poslať tam odkiaľ prišiel, nieje to ľahké ale treba myslieť na seba a svoje zdravie. Určite treba brať menej antibiotík a tiež rôznych liekov.

Časté tepelné upravovanie

Fénovanie, kulmovanie, žehlenie, používanie natáčok na vlasy a takto dookola veď to poznáte. Teplo na vlasy raz za čas podľa mňa až taký problém nespôsobí ale časté používanie tepla zbavuje vlasy vody, sú suché, citlivé, veľmi sa lámu a chýba im zdravý lesk.

Moja rada znie: Skúsme sa zamyslieť ktorú z týchto činností vykonávame najčastejšie a postupne ju obmedziť na minimum. Ak budete na vlasy používať teplo odporúčam tepelnú ochranu (existujú rôzne spreje). Pri fénovaní vymeniť horúci vzduch za studený. Určite pocítite zmenu.

Neochota vlasy zastrihnúť

Tie ktoré si chcú vypestovať dlhé vlasy pochopia. Je nám ľúto skracovať 5 cm z vlasov ktoré nám rástli tak dlho. Vyvarujme sa mýtom, že po zastrihnutí vlasy rýchlejšie rastú alebo nerastú vôbec. Faktom je, že vlasy to naozaj potrebujú. Zastrihnutím vlasov budú vlasy pôsobiť hustejšie, zdravšie a nebudú také suché. Znie to dobre však?

Moja rada znie: Každé 4 až 8 týždňov si vlasy nechajte skrátiť aspoň o pár centimetrov. Vypestujete si tým zdravé a krásne vlasy.

Umývanie vlasov každý deň

Neni nad pocit čerstvo umytých krásnych vlasov. Časté umývanie však uberá z vlasov ich prirodzené ochranné látky a vlasy sú prakticky bez ochrany. Ak má niekto veľmi mastné vlasy ako ja ťažko sa mu umývania vzdáva. Niekomu to nieje príjemné už len z estetického hľadiska. Každá máme na to svoj dôvod. Nie je to však až také nutné ako si myslíme.

Moja rada znie: Ak sa neviete vzdať každodenného umývania, tak si vlasy umývajte aspoň každý druhý deň. Vlas má vtedy možnosť využiť vlastné oleje a ochrániť sa.


Tak čo robíte niektoré z týchto vecí aj vy ? Čo robíte preto aby ste mali krásne vlasy a o tom ako sa snažíte svoje vlasy ochraniť mi môžte napísať do komentára. Určite nezabúdajte odoberať náš nový instagram introvertom_blog. Ja sa na Vás budem tešiť pri ďalšom článku ahojte.





2 komentáre:

  1. Žiaľ si vlasy fúkam vždy keď si ich umývam a to je takmer každý deň. Snažím sa si vlasy neumyť ak ich nepotrebujem mať nutne pekné, ale neviem sa zbaviť pocitu, že prostr na druhý deň už nie sú také, aké by som ich chcela... A samozrejme sa bránim kaderníčke a viem, že je to chyba, ale stále mám zafixované v hlave, že keď k nej pôjdem zostrihne mi aj 10 cm :D
    THE NOELA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to poznám kaderníčkam už tiež v tomto neverím vždy si nechám zastrihnúť konce od kamarátky 😁

      Odstrániť

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články