Nové produkty ktoré musíte vidieť 2.

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás článok o ďalších nových produktoch ktoré som pozbierala a ktoré musíte vidieť. Všetky tieto produkty sú celkom lacné a ľahko ich nájdete. Ja z nich mám veľkú radosť a ak tieto produkty poznáte alebo ste ich vyskúšali určite mi dajte vedieť. 

Sprej od Nivea

Antiperspirant od Nivei som myslím ešte predtým neskúšala. Sľubuje účinnú ochranu pokožky, výdrž 48 hodín, rýchle vstrebanie a hebkú pokožku. Na tomto spreji oceňujem, že je bez alkoholu. Vonia ako krém Nivea. Používam ho pomaly každý deň a som spokojná. Vôňa je svieža, neštípe a nefarbí. Jeho cena sa pohybuje okolo 2 € a dá sa nájsť naozaj všade.

Šampóny na telo

Tieto dva šampóny sa ku mne dostali úplnou náhodou prvý šampón od Balea ma upútal svojim obalom, trblietky a buldoček je niečo pre mňa, okrem toho krásne jahodovo vonia má naozaj neskutočné množstvo trblietok a jeho cena v drogérií sa pohybuje do 2 €.


Šampón je určený pre všetky typy pokožky, bez parabénov, je vegánsky, veľmi citlivý ku pokožke. Má veľké množstvo plusov. Trblietky na pokožke moc nevidno za to inak svietia do očí, za mňa veľmi dobrý produkt.




Druhý šampón objednala moja maminka ktorá robí Oriflame a mne natoľko voňal, že som vám ho musela ukázať. Vôňa mi pripomína dovolenku a je naozaj dobrý, pokožka je po ňom krásne hebká. Oriflame tieto šampóny naozaj vie. Cena sa pohybuje rôzne na internete je za 4 € ale v katalógu bude vychádzať určite najlacnejšie.

Sprej na vlasy od Oriflame

Ak si niekto čítal článok 5 vecí ktoré mi zachránili vlasy, určite sa dočítal ako moc milujem spreje do vlasov. Konkrétne tento sľubuje zlepšené vlasy a lepšiu poddajnosť vlasov. Má nelepkavé a nemastné zloženie a je vhodný pre každodenné použitie. Vychádza okolo 8 €. Spreje sú podľa mňa veľmi vhodným pomocníkom ľahko sa iba nastriekajú do vlasov mokrých či suchých a sú skvelé.

Rúže od Oriflame

Tieto tri rúže Colourbox som videla v katalógu kde boli všetky rúže po eure a nedalo mi to neobjednať ich. Sú to skôr jesenné fialové odtiene no je tam jeden aj červeno-ružový. Výdržou sa podobajú na rúže od Essence, no sú tiež celkom hydratačné čo je za mňa veľké plus. Odtiene sú Soft Raspberry, Soft Burgundy, Soft Coral.



Gél na obočie a riasy od Oriflame

Tento gél som ešte neskúšala a je to pre mňa úplná novinka. Mala by to byť vitamínová bomba s biotínom a panthenolom ktoré majú zvýšiť odolnosť a lesk. Má to priesvitnú kefku ktorá je dlhšia na jednej strane asi kvôli nanášaniu produktu. Nanáša sa ráno a večer na čisté riasy a obočie. Na internete sa pohybuje okolo 6 € a v katalógu okolo 2,49 € čo je celkom rozdiel. Som veľmi zvedavá na výsledok.




Ak sa Vám pokračovanie článku o produktoch ktoré musíte vidieť páčilo, určite mi napíšte komentár a nezabudnite blog odoberať ja sa na Vás teším pri ďalšom článku ahojte.









2 komentáre:

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články