Nové produkty ktoré musíte vidieť

Ahojte dnes mám pre Vás článok o mojich nových produktoch ktoré musíte vidieť. Určite ich niektoré už poznáte a možno ste ich aj vyskúšali. Chvíľku mi trvalo kým som pozbierala produkty s ktorými by som bola na toľko spokojná aby som o nich napísala článok. No čo je lepší pocit než si kúpiť niečo nové pre radosť však? Niektoré som stihla odskúšať iné ešte len plánujem no všetky ma veľmi zaujali a dúfam, že zaujmú aj Vás.



Masky od Balea

Ak svoju pleť radi rozmaznávate a máte radi svoj "beauty" deň pre seba tak masky sú určite to pravé. Kedže som cestovala kúpila som si konkrétne 3 masky na unavenú a problematickú pleť. Kúpila som ich klasicky v drogérií ich cena je 79 centov čo je pre mňa ako milovníčku zliav naozaj veľmi prijateľné. Mala som strach, že mi tieto masky nesadnú a moja citlivá pleť ich neznesie no opak sa stal pravdou. Masky som nikdy nevyhľadávala no chcem to zmeniť a trocha viac rozmaznávať moju pleť.


Prvá maska ktorá sa mi zapáčila svojim obalom bola zlupovacia maska na problematickú pleť s aktívnym uhlím. Táto maska sľubuje zmiernenie akné, hladkú a hebkú pleť. Maska sa má naniesť na 10-15 minút a podľa potreby používať 3krát týždenne. Kvôli obsahu aktívneho uhlia o ktorom som počula, že bojuje dobre proti čiernym bodkám som mala masku pomyselne o dosť radšej. Tým, že je maska zlupovacia by mala so sebou odstrániť odumreté čiastočky kože. 


Ďalšia maska ktorú som brala do rúk hneď ako som si prečítala na čo slúži je táto hydratačná a zároveň regenerujúca maska. Táto maska by mala podporovať prirodzenú odolnosť kože. Pleť by mala byť oddýchnutá a regenerovaná. Nezmýva sa z tváre ale iba jemne vmasíruje. Som trošku skeptická v tom, že tieto masky nie sú určené veľakrát pre konkrétny typ pleti. Uvidíme ako sa s tým popasuje moja suchá a citlivá pleť.


Posledná maska je teda mnou odskúšaná. Táto maska by mala byť pre vystresovanú pleť a sľubuje dlhotrvajúcu hydratáciu, regeneráciu a tým, že obsahuje makadamiové orechy a mandľové mlieko sľubuje tiež jemnú pleť a okamžitý efekt. Táto maska mi vôňou pripomínala skôr med a oriešok. Neštípala, pleť po nej nebola červená a nebola žiadna zlá reakcia. Po 15tich minútach pekne zaschla a ja som ju teda umyla vodou z tváre ajkeď by sa mala vmasírovať. Pleť bola jemná, pôsobila viac oddýchnuto. To čo som potrebovala docieliť som docielila, nebol to vyslovene wau efekt ale za 70 centov som spokojná.


Rúž od Essence

Rúž Colour Boost od Essence som si na základe odporúčania jednej videoblogerky kúpila aj ja. Hovorila o ňom, že má perfektnú výdrž a krásne matné farby. Ja som si ho teda kúpila v drogérií a odtieň je 02 i love you neither je to jemná až skoro oranžová farba, skôr na jeseň ktorú určite vynosím. Ako novinku som ho potrebovala vyskúšať. Veľmi ma teda prekvapila jeho výdrž naozaj sa ťažko odličuje a je pekne matný. Z ruky nejde vodou dole naozaj vôbec.


Cenovo sa pohybuje okolo 2,99 € a ponúka veľa krásnych matných odtieňov. Treba však dávať pozor pretože predávajú aj lesky aj matné rúže ktoré sú skoro rovnaké. Za mňa určite jedine áno a pre jednu, dve farbičky si do drogérie určite ešte pôjdem.



Vône 

Ako darček som dostala parfém od Betty Barclay a druhú toaletku od Oriflame. Obidve vône mi veľmi sadli a používam ich striedavo každý deň. On the Edge je kožená vôňa, pre mladú rebelku ktorá rada riskuje a porušuje pravidlá. Niečo na tom bude vonia naozaj sviežo. Už v katalógu ma zaujala svojou reklamou a tiež aj vôňou. Jediný problém je, že vydrží maximálne dve hodiny potom treba prestriekať znova. Ale na hodenie do kabelky je naozaj ideálna a ten dizajn fľaštičky je veľmi krásny.


Parfém od Betty Barclay Tender Blossom je krásna skôr jarná a romantická vôňa rôznych kvetov. Je veľmi svieža, vydrží dlho, fľaštička je veľmi minimalistická s mašličkou. Ako náhle si tento parfém dám cítim ho zo seba aj pol dňa čo je za mňa plus. Jediné čo mi nevyhovuje je veľkosť parfému uvítala by som kľudne väčší. Budem veľmi smutná keď sa mi minie.


Spevňujúce laky na nechty

 Kedže pripravujem naozaj veľký článok o tom ako som si zachránila nechty potrebovala som odskúšať aj nejakých nových záchrancov. Reč je o týchto dvojičkách od trend IT UP. Obidva som kúpila v akcií za 1 € v drogérií čo ma teda veľmi oslovilo. Nevyzerajú ako klasické laky na nechty čo sa mi na nich páči a ak mám pravdu povedať moje očakávania sú vysoké.


 Jeden z nich je spevňovač nechtov High Intense. Ktorý by mal nechty spevniť, je to skôr jemne biela až priesvitná farba. Nestačí len jedna vrstva, dala by som určite viac kľudne aj 3. Funguje to ako lak na nechty nanesiem a počkám kým zaschne. Kedže väčšinu času nosím gélové nechty tak som to odskúšala len raz. Nechty boli jemne spevnené no výsledný efekt by som videla určite až po viac použitiach.


Druhý z nich je Multi Repair lak na nechty. Ktorý má nechty ošetriť a vyživiť. Funguje teda tiež ako klasický lak, je to jemný nude odtieň, to ako vyzerá môžte vidieť vyššie na fotkách produktov kde ho mám na sebe. Musím povedať, že nechty sú o čosi pevnejšie, celkom rýchlo schne maximálne 10 minút. Možno ak dám viac vrstiev bude lepší výsledok. Zatiaľ som spokojná tak priemerne keďže výrobok sľubuje to čo sľubuje a spĺňa tak polovicu. 



Ak sa Vám článok o nových produktov páčil určite mi dajte vedieť do komentára. Nezabúdajte odoberať blog a ja sa Vás teším pri ďalšom článku. Majte sa krásne.







2 komentáre:

  1. Zaujal ma ten rúž o Essence. Dosť žien si ho chváli.

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho veľmi rada používam a každému ho odporúčam je top :)

      Odstrániť

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články