5 vecí ktoré mi zachránili vlasy

Odjakživa som chcela mať dlhé zdravé vlasy. Dlhodobo som bojovala s vypadávaním vlasov, moje vlasy boli veľmi riedke, konce zničené a suché až som sa za moje vlasy hanbila. Mojimi rukami prešlo veľa produktov, napríklad šampóny Milva, rôzne vlasové toniká a masky, radikálne skracovanie dĺžky vlasov a veľa iných metód ktoré nefungovali. Toto moje trápenie sa ale pred pár mesiacmi zmenilo potom ako som zahájila boj za krásne,zdravé a dlhé vlasy. Tu je zopár trikov a hlavne produktov ktoré využívam a moja kvalita vlasov za viditeľne postupne zlepšuje.



1. Kvalitná strava podporuje kvalitu vlasov

Áno pravdou je že zdravá strava môže výrazne ovplyvniť kvalitu kože, nechtov a tiež vlasov. Snažím sa stravovať normálne a nie som zástanca odopierania si , dám telu to na čo má chuť. Najviac som ale do jedálnička zaradila bielkoviny a proteíny v podobe mäsa, orechov, sladkých zemiakov alebo sójových produktov.


2. Produkty ktoré mi vyhovujú

Čo sa týka produktov ktoré mi vyhovujú som si za posledné dva mesiace veľmi obľúbila produkty od značky PANTENE konkrétne 3 minútovú masku na farbené vlasy ktorá funguje ako kondicionér a ich sprej na zničené vlasy. Jediné čo z tejto rady neodporúčam je šampón na vlasy po ktorej ma svrbí pokožka hlavy.



3. Oleje a séra na vlasy ktoré mi vyhovujú

Oleje a séra sú tiež moji obľúbený pomocníci. Dočítala som sa, že olej by sa mal dávať na suché vlasy no ja ho používam ako aj na suché kľudne tak aj na mokré vlasy. Vyhovuje mi to keďže mám potom pocit že vlas dostal dostatočnú výživu. Používam Balea olej z drogérie na zničené vlasy, stojí okolo 2 € taktiež používam sérum na suché končeky z AVON ktorý stojí okolo 3,50 €. Vyhovuje mi, že zbytočne vlasy nemastia a nezaťažujú.

4. Doplnky stravy 

Na začiatku som tabletkám na rast vlasov neverila a bola som skeptická, mala som však tú možnosť porovnať lacnú variantu tablietiek na vlasy Vital Komplex z drogérie ktoré stoja do 2 € a sú na 2 mesiace a ako konkurenciu som začala užívať drahšiu Veniru ktorá stojí okolo 27 € a je na jeden mesiac. Musím povedať, že po tabletkách z drogérie sa mi spevnili nechty a menej vypadávali vlasy ale žeby podrástli to som si nevšimla. Naopak Veniru som dostala ako darček a musím povedať, že som spokojná. Je to český výrobok a je kvalitný. Po pár dňoch užívania som zaznamenala rýchlejšie rastúce nechty a omnoho lesklejšie a pevnejšie vlasy. Pokračujem v ich užívaní ale výherca je za mňa jasný.

 Ak Vás moja milovaná Venira zaujala tak ako mňa určite si nezabudnite pozrieť ich stránku: https://venira.cz/

          



5. Veľa vitamínov a dobrých tukov

Na zdravé vlasy sa okrem doplnkov výživy podieľajú aj vitamíny a zdravé tuky. Medzi tie najdôležitejšie patria :

 Omega 3, Železo, Zinok, Vitamín C, Vitamín B, Vitamín E, Biotín



 Vlasy treba živiť ako zvonka tak aj zvnútra nemôžme na to zabúdať. Dúfam, že sa Vám môj prvý článok páčil. Napíšte mi komentár ako sa staráte o Vaše vlasy vy budem rada.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články