Moja obľúbená kozmetika do 2 eur

Ahojte, dnes by som Vám rada ukázala moju obľúbenú a veľmi lacnú kozmetiku a tiež Vám rada prezradím kde som ju objavila. Môžem povedať, že ma vždy bavilo nakupovanie kozmetiky, vyžívam sa v tom obzvlášť teda nakupovanie lacnej a kvalitnejšej kozmetiky. Túto kozmetiku som nakupovala v normálnych drogériach a predstavte si najviac vecí som ulovila práve v Kauflande, mali tam totiž obrovský výpredajový stojan s essence produktami po 2 eurá. Priznám sa, že som tam strávila úctyhodnú chvíľku. Poďme ale na produkty.



Produktov je za mesiac nazbieraných podľa mňa celkom dosť. Som s nimi spokojná, z niektorých som bola veľmi milo prekvapená a určite Vám ich odporúčam. Niektoré produkty som kúpila za normálnu cenu (sú pár centov nad 2 eurá), iné boli v akcii a určite ste si ich v drogériach už všimli.

Rúž od Essence a od Miss Sporty

Tieto dva rúže ma veľmi oslovili svojimi odtieňmi rúž od Essence je v krásnej jesennej hnedej farbe odtieň je Shine on ! 04. Tento rúž by som skôr nazvala farebný lesk, krásne vonia, je hydratačný ale nevydrží dlho. Vzhľadom na to, že ja mám pery často suché mi vyhovuje jeho cena bola 2,49 €. Rúž od Miss Sporty ma ale prekvapil omnoho viac, tiež je to jesenný odtieň niečo medzi oranžovou a červenou som maximálne spokojná s jeho výdržou, je krásne pigmentovaný a pery moc nevysušuje trebalo ho síce občas pretrieť ale cítim, že si zadovážim ďalší. Je to odtieň 500 Heroic Cooper a v akcií stál okolo 1,19 €. Obidva rúže som kúpila normálne v drogérii.

 Rozjasňovač od Essence 

Celkom netypický holografický rozjasňovač v tyčinke ma oslovil priznám sa hlavne svojím obalom, na tvári vyzerá naozaj pekne, nevysušuje, hádže odlesky do modra a je veľmi pigmentovaný. Jeho vôňa je veľmi zvláštna ale dá sa vydržať. Jeho odtieň je 10 Be Unique Be a Unicorn a podľa mňa je vhodný určite pre studený typ pleti. Jeho cena bola rovné 1 € a kúpila som ho v Kauflande v regály essence. 


Lícenka od Essence 

Túto lícenku som objavila náhodou a myslím, že bola jedna z posledných ktorú mali. Je krásne pigmentovaná, je síce matná ale má v sebe naozaj jemné trblietky. Dodá líčkam zdravý vzhľad. Som s ňou veľmi spokojná. Lícenka je v odtieni 35 natural beauty. Kúpila som ju tiež v Kauflande a stála rovné 1 €. 



Špirála od Rimmel London

Táto špirálka bola jediná v akcii zo všetkých ktoré značka Rimmel ponukála. Mám dlhé a rovné mihálnice a ťažko sa mi hľadá dobrá špirála. Tejto som za tú cenu nedávala moc nádej no opak bol pravdou, táto špirála je jedna z najlepších akú som mala. Neni vodeodolná ale krásne predĺži, je sýto čierna a stačí naozaj vrstva, dve. Môžem potvrdiť, že špirála zodpovedá názvu. Kúpila som ju v akcii v drogérii a jej cena bola 2,50 €



Ceruzky na oči od Essence a od Catrice

Tu som porovnávala dve hnedé ceruzky na oči v skoro rovnakom odtieni. Prvá ceruzka je od Essence, táto ceruzka sa dobre nanáša na oči ale nemá dobrú výdrž v oku, jej plusy sú jedine cena a nanášanie. Stála okolo 1,19 € a je v odtieni 08 Teddy. Druhá je ceruzka od Catrice tá ma oslovila viac má dobrú pigmentáciu, síce sa mi ťažšie nanáša na oko ale vydrží dlhšie stála okolo 2,50 € a je v odtieni 140 Chocwaves. Obe som kúpila v drogérií a u oboch ceruziek sa mi páči ich farba a pigmentácia.


Paletky od Essence a od Catrice

Tieto dve paletky sú tieňmi úplne odlišné ale obe sú veľmi krásne a teším sa z nich. Prvá paletka je ako inak od Essence. Táto paletka má názov 03 my shell is my castle a má v sebe naozaj krásne farbičky od kráľovsky modrej po zlatú, rúžovú a iných. Pigmentovaná je dobre, nanáša sa tiež dobre len veľmi práši ale to všetky paletky od Essence. Tiež by som povedala, že je to skôr letná paletka. Stála okolo 2 €. Druhá paletka od Catrice The Nude Blossommá v sebe také viac decentné tiene. Som s ňou spokojná a s dobrým podkladom drží na oku skoro celý deň. Tiene sú dobre pigmentované a jemne prášia. Jediné čo mi na paletke poriadne chýba je prechodový tieň. Kúpila som ju v akcií za 2,50 €. Obe paletky som kúpila v drogérií. 






Určite mi dajte vedieť do komentárov či máte podobnú skúsenosť v nakupovaní lacnej kozmetiky a či ste s takou kozmetikou spokojné tak ako ja. Teším sa na Vás nabudúce ahojte.













































2 komentáre:

  1. Aj ja sa vždy poradujem, keď je kozmetika a navyše ktorú obľubujem v akcii. :) Skvelý výber rúžov..a Catrice kozmetiku zbožňujem aj ja :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár 🙂 Catrice je jedna z mojich najobľúbenejších značiek vždy je z nej čo vyberať 🤩

      Odstrániť

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články