Top šperky ktoré musíte mať

Ahojte, rozmýšľala som tak o ďalšom článku ktorý budem písať a napadli ma práve šperky. Kedže doplnky a rôzne šperky milujem tak sa mi tento článok veľmi dobre píše a dúfam, že sa Vám bude páčiť. Poďme teda na to. Vybrala som  bižutériu ktorú mám doma, ktorú nosím a o ktorej by ste určite mali vedieť. Niektoré kúsky sú drahšie iné sú oveľa  lacnejšie a vychádzajú cenovo okolo 2-3 € aj menej. 


Masívne náhrdelníky

Tieto druhy náhrdelníkov veľmi rada obzerám v obchodoch a nakupujem ale nie vždy nájdem odvahu ich nosiť. Pri týchto sa budem snažiť aby to bolo inak, pretože sa mi veľmi páčia. Prvý náhrdelník je veľmi výrazný a trošku ťažký, kúpila som si ho kvôli stužkovej ktorá ma čaká. Padol mi do oka hneď ako som si ho všimla, bola to láska na prvý pohľad. Objavila som ho v bižutérií Six v Žiline a stál ma presne 10 €.



Ďalší masívnejší náhrdelník by som zaradila do druhu choker, je presne okolo krku a tiež veľmi výrazný, na krku nie je ťažký, nosí sa trošku ťažšie ale pôsobí veľmi luxusne. Tento náhrdelník je veľmi prijateľný svojou cenou vychádza okolo 2,50 až 4 €. A bol objednaný cez internet z obchodu ebay. Presne jeho cenu ale neviem, pretože to bol darček.



Druhý náhrdelník je v podstate veľmi podobný tomu prvému, je len o čosi menej výrazný a tiež o dosť pohodlnejší. Popravde keby som si mala vybrať ktorí z nich si na seba dám, ako prvý by som si určite vybrala práve tento jednoduchší. Je tiež z obchodu ebay a jeho cena sa pohybuje okolo 2,80 €. 

Jednoduché náhrdelníky

Jednoduché náhrdelníky sú presne niečo pre mňa podtrhujú ženskosť a jemnosť, hodia sa ku všetkému, sú nenápadné ale mne robia veľkú radosť.


Trend ružičiek neobehol ani mňa a tak sme si s kamarátkou zadovážili každá takýto náhrdelník. Mali ho v zlatom a striebornom prevedení. Je jednoduchý, krásny, ženský a veľmi lacný. Tým spĺňa všetky moje požiadavky. Nosením sa zatiaľ nezničil, nosí sa veľmi dobre, drží ako má a nevidím na ňom žiadne mínusy. Kúpili sme ho znova na stránke ebay a stál rovné 1 €


Toto rozkošné srdiečko je moja citová záležitosť, je urobené na mieru pre mňa a nosím ho každý deň. Je to strieborný náhrdelník je naozaj malinký a retiazka tenká ale na moje prekvapenie sa nosením neničí. Každému odporúčam jeden takýto šperk s "príbehom" vlastniť, pretože spomienky sú dôležité.

Náramky

Z náramkov som pre dnešný článok vybrala dva moje veľmi obľúbené. Prvý je náramok Pandora ktorý je veľmi známy a nosí ho nespočetné množstvo ľudí. Ja som ho dostala ako darček. Malo by to byť šterlingové striebro. Táto značka je podľa mňa naozaj kvalitná. Náramok nosím každý deň, nedávam ho dole a nestratil na kvalite. Jediné mínus bolo na začiatku, kým sa mi náramok na ruke roztiahol bolo to trošku nepríjemné a úzke. Teraz je všetko ako má byť.





Ďalší náramok je od značky KUKU. Je to slovenská značka, čo sa mi na nej veľmi páči. Tento náramok som vyhrala v súťaži na instagrame. S týmto náramkom sa má narábať ako s bežnou bižutériou a nemala by sa naňho dostať žiadna voda, voňavky alebo laky na vlasy. Čo ja teda považujem trošku za mínus je, že mi prišiel v inej veľkosti ktorú som ale rýchlo upravila a náramok nosím. Dostal sa mi aj do kontaktu s vodou a všetko bolo v poriadku. Na tejto značke oceňujem, že majú verziu aj pre našich miláčikov a zakúpením KUKU PET prispievate psíkom na veci ktoré potrebujú. Veľmi pekná myšlienka.



Náušnice

Sú jediná vec ktorú zo šperkov nosím najmenej. Mám citlivé uši na bižutériu a preto náušnice človek na mne vidí len naozaj zriedka. Mám ale aj také dni kedy si ich rada dám. Kryštálové náušnice mám doma už 2 roky, no stále mi prídu vkusné a páčia sa mi. Mala som ich na sebe len párkrát na výnimočné udalosti. Sú z obchodu House a ich cena mohla byť do 2 €. Druhé farebné náušnice sú, tak isto z obchodu House padli mi hneď do oka, sú veľmi pestré a ich cena bola do 3 €. Modré dlhé náušnice mám tuším z obchodu Gate a ich cena bola do 2 €. 




A moje posledné sú nádherné diamantové, veľmi dlhé, výrazné náušnice. Pri ktorých to bola tiež láska na prvý pohľad. Pokryjú celé ucho, sú ľahké, nie sú nepríjemné na nosenie a vyzerajú krásne. Jediná nevýhoda je, že každá náušnica je len na jedno ucho. Preto treba vymyslieť náušnicu do druhého ucha. Sú z obchodu Gate a ich cena je do 3 €.



Tak čo ako sa Vám páčil dnešný článok? A aké šperky nosíte vy? Určite mi dajte vedieť do komentára. Teším sa na Vás nabudúce ahojte.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Tip na článok

Recenzia paletky z Ebay

Ahojte♥️ dnes mám pre Vás recenziu paletky z Ebay , podľa mňa sa ľudia delia na dva typy. Prvý typ sú ľudia ktorí odsudzujú čínske produkty...

Ďalšie články